Laskutusohje

Verkkolaskut tulee lähettää meille osoitteella:
Verkkolaskuosoite: 003727557992
Välittäjätunnus: 003723327487
OVT-tunnus: 003727557992

Jos käytätte pankkien e-lasku palveluista lähetykseen, tarkistakaa käytettävä verkkolaskuosoite ja välittäjätunnus täältä: http://www.apix.fi/ohje.html
Huomioittehan erityisesti pankkien kautta lähetettäessä, että laskulla tulee olla yrityksemme y-tunnus: 2755799-2

Mikäli ette pysty lähettämään verkkolaskuja, käyttäkää siinä tapauksessa skannauspalvelumme laskutusosoitetta:
Suomen Sanser Oy
@A14402.etag.fi @
PL 1000
00781 HELSINKI

Laskutusosoitteeseen tulee lähettää vain alkuperäisiä ostolaskuja. Laskukopiot ja muu posti tulee edelleen lähettää osoitteeseen:
Suomen Sanser Oy
Kolmihaarankatu 2 D
33330 TAMPERE

Mikäli teillä on laskujen lähettämiseen liittyviä teknisiä kysymyksiä, niin voitte olla yhteydessä verkkolaskuoperaattoriimme: Apix Messaging Oy, puh. 09 4289 1324, servicedesk@apix.fi

Myyntilaskujen lähettäminen sähköpostilla
Yrityksemme vastaanottaa laskuja myös sähköpostitse. Laskut tulee lähettää osoitteeseen: suomensanser@apix.fi
Laskuja lähetettäessä tulee ottaa huomioon seuraavat asiat:
– Laskulla ei saa olla vastaanottajana muita osoitteita (To: ). Varsinaisen vastaanottajan lisäksi saa käyttää kopio (cc: ) ja piilokopio (Bcc: ).
– Laskun otsikkoon on hyvä kirjoittaa sana lasku ja liitteenä olevan laskun numero, jotta palvelusta tuleva vahvistusviesti olisi helpompi kohdistaa.
– Lähetettävä lasku tulee olla sähköpostin liitteenä PDF-tiedostona. Laskun tekstiosassa olevia tietoja ei välitetä eteenpäin.
– Yhdessä sähköpostissa saa olla vain yksi PDF-tiedosto, jossa on vain yksi lasku. Mikäli sähköpostissa on muita tiedostoja, ne lisätään laskulle liitteeksi ainoastaan, jos vastaanottaja on valinnut tämän toiminnon. Muiden tiedostojen lähettämisestä on sovittava erikseen vastaanottajan kanssa.
– Jos liitteiden lisäys on laskulle valittu:
o PDF-muotoisia liitteitä sähköpostille lisättäessä, pitää liitetiedoston nimessa olla liite sana (tai attachment).
o Laskutiedoston nimessä pitää olla sana lasku (tai invoice).
Lähetyksen jälkeen palvelusta tulee joko hyväksyntä- tai hylkäämisilmoitus sähköpostilla lähetysosoitteeseen 15 min kuluessa lähetyksestä.
– Jos laskun käsittely on onnistunut, sähköpostin otsikko on: ”TOIMITETTU/DELIVERED”: ja tämän perässä on alkuperäisen sähköpostin otsikko.
– Jos laskun käsittely ei ole onnistunut, niin sähköpostin otsikko on: ”EI TOIMITETTU/NOT DELIVERED”: ja tämän perässä on alkuperäisen sähköpostin otsikko.
Lasku ei ole tällöin hyväksytty ja se tulee lähettää korjattuna uudestaan.

Mikäli ilmoitusta ei tule 15 min kuluessa, olkaa yhteydessä Apix Messaging Oy:n asiakastukeen: servicedesk@apix.fi